۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۵

استاندار هرمزگان:

ایراد خطبه با صلابت رهبر انقلاب عملیات وعده صادق ۳ بود

ایراد خطبه با صلابت رهبر انقلاب عملیات وعده صادق ۳ بود

بندرعباس-استاندار هرمزگان صلابت و قدرت رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعه نصر را عملیات وعده صادق ۳ برشمرد که جهان را تحت تأثیر قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی به همراه معاونان و مدیران کل استانداری به مناسبت هفته فراجا در مقر فرماندهی انتظامی استان حضور یافت و با فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این دیدار ضمن تبریک هفته فراجا، گفت: پلیس همواره پای کار انقلاب و نظام بوده و شبانه روز تلاش دارد تا امنیت را در سراسر کشور برقرار کند.

وی با قدردانی از زحمات بی چشمداشت نیروهای انتظامی و امنیتی و ارج نهادن به مقام پلیس، افزود: در فتنه‌های مختلف که کشور با مشکلاتی مواجه شد، نیروی انتظامی با تمام توان ایستاد و مطیع محض امر ولی فقیه بدون هیچ‌گونه تردیدی، از انقلاب و نظام دفاع کردند.

استاندار هرمزگان با اشاره به واقعه ماندگار جمعه نصر و ایراد خطبه و اقامه نماز با صلابت از سوی امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، تصریح کرد: نماز جمعه دیروز را می‌توان به عنوان وعده صادق ۳ برشمرد چرا که اهمیت و تأثیرات بسیار زیادی در منطقه و جهان داشته و حضور باشکوه جمعیت حاضر در این نماز جمعه از برکات وجود حضرت آقا و خون شهدا بوده است.

وی افزود: در پی انجام عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ همچنین سفر رئیس جمهور به قطر و سفر وزیر خارجه به لبنان و سوریه موجب تقویت وحدت و انسجام ملی و اسلامی شد و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

در پایان این دیدار استاندار هرمزگان با اهدای گل و هدیه از زحمات شبانه روزی سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان به نمایندگی از نیروهای جان بر کف انتظامی تجلیل کرد.

کد خبر 6247236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha